med-motEDS

Alla inlägg den 3 november 2014

Av med-moteds - 3 november 2014 17:00

1 november, klockan ringde o vi gick ner o fixade frukost till mannen o brorsan som sen åkte till brorsans kåk. Mannen teglade lite till dem. Under tiden åt vi andra frukost o lunch, ja o minstingarna körde o hämtade upp min farmor o körde till min farfars grav där vi tände ljus o barnen la varsen blomma.

Tände ett ljus i minneslunden för alla andra som vi känner som bor m änglarna nu.

Körde ut till mamma o fikade o sen en sväng o spana in brorsans hus.

Helt slut sen o hamnade i soffan.

Käkade god kvällsmat med fläskfile o grönsaker o kollade på så mycket bättre innan vi begav oss till hotellrummet igen.


2november, vaknade o tittade på mobilen, trodde inte mina ögon klockan var 9:31….

Klädde oss o ner för frukost.

Jäklar i min låda vad min kropp skrek o protesterade, stel, öm o värkande. Mannen min fick nästan lyfta ut mig ur vagnen då vi glömt pallen hemma.

Nacken värkte. Sydde klart kjolen o plockade lite o så o så for migränen på mig pang bom!

Tog en relpax när vi körde hem o mådde inget vidare i bilen.

Käkade en burgare längs vägen o sen packa mannen ner massor av saker i husvagnen, den ska ju vinterfixas nu.


Ja ställde mig o bakade tårtbottnar, men huvudet var uppenbarligen inte med då jag glömde bakpulver i ett par av smetarna…..

Värken i kroppen, bla typ inne i skelettet tilltog from hell o ja bodde i soffan spanandes olika tvprogram resten av kvällen, blä!

Somnade efter en stunds tidnigsläsning m donnan bredvid mig i min  säng.


Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards