med-motEDS

Alla inlägg den 4 november 2014

Av med-moteds - 4 november 2014 17:23


Ringmärkt i 13 år. I 13 år har jag burit minst en ring på fingret med min älskade makes namn i.

Blev dock inget direkt ”fira förlovningsdagen” av de hela.


Jag hade en sån där dag då det är en massa samtal o grejer som skall betas av. Blir lätt så när man levt i en form av en bubbla i 5-6 veckor. Veckor då det varit svårt att ringa samtal osv.

Fick i alla fall till en del samtal o fortsätter under morgondagen. För på em blev jag helt färdig o illamående o frusen. Kröp ner i soffan m vattenglas o filt o en tidning. Ja de va så klart min knäppa magkatarr som satte spel.

Nån kopp kaffe mer än vanligt i helgen + 1 ipren o 2 relpax ja då protesterar magen högt- blä!


Blev en jobbig stund för dotra på kvällen även om de var mildare denna gpngen o hon kunde behålla lugnet genom klappar o prat.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards