med-motEDS

Alla inlägg den 26 november 2014

Av med-moteds - 26 november 2014 10:23

Blev en lång sovmorgon för hela familjen.

Efter frukost begav sig mannen till en lägenhet där han hjälpte en som vi känner att renovera lite snabbt o lätt i badrummet.

Fy fasen va min axel smärtade. Att man kan bli så knäpp av o lyfta upp en sadel... Ja ja. Hur som helst skulle ja velat ta vb medicin men mannen skulle ju iväg vilket betydde att ja va själv m kidsen= inget bra läge o ta den medicinen.

Stod ut genom o fixa en massa här hemma för o förtränga smärtan delvis...

Bakade syltkakor. Gjorde dubbel sats, skulle bli 100st, blev typ hälften. Hjälp va små de skulle blivit om ja hade gjort 100...

Bakade bara ut häften på lördagen o tog resterande hälft på söndagen dock.

 

Söndagen då ja tänkte provat vb så va så klart smärtorna mer uthärdliga. så ingen medicintest då inte.

Kände mig pigg när ja klev upp o drog igång med syltkakorna innan frukosten o när ja käkat frukost försvann bara all ork o energi ur min kropp. Jättematt o samtidigt va ja rastlös. Jobbigt när man inget orkar o så ligger man i soffan o får spunk på o ligga där:-o

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards