med-motEDS

Direktlänk till inlägg 24 juli 2013

Lager 157 & GEKÅS- ULLARED 7-10 juli

Av med-moteds - 24 juli 2013 16:26

Söndag 7  juli

Som skrivit gick vi in på lager157 på morgonen, sonen hittade en t-shirt han gärna ville ha, mannen hitta en kofta o jag letade efter demi curve jeans från levis, men de hade de inte. Hitta mig en röd kofta för en hundring. Ja min, gubbens o sonens tillsammans vart billigare än den kofta dottern valde… eller ja jag hjälpte till o välja för den var bara sååå bedårande söt& fin!

 


Ja vi kunde säkert fyndat mycke mer än så, MEN vi var ju på väg till ULLARED!!!

Så vi packa ihop oss o kom på att dottern missat få sin åksjukepilla, bara o ge o vänta en timme o sen körde jag. Det var ingen bar idé för trots att ajg kände mig pigg o okej i kroppen så tog de sen fart o de börja me o sätta sig på humöret. Så när mannen min inte var tillräckligt tydlig i vägbeskrivningarna o dessutom skratta till en gång, ja dåå satte mitt dåliga humör igångL

Så framme vid incheck steg jag ur bilen o lät honom ta över ekipaget o sen satt mitt humör i…

Ställde upp o långt om länge gick vi in en runda på gekås, emn jag blev tokledsen/arg så jag gick ifrån familjen en runda. Packade lite saker i en egen korg, vilken jag sen i min förvirring glömde inne i butiken.


Måndag 8 juli

Hömöret är bättre, men lite huvudvärk. Inne på gekås ett par rundor. Varav den första gick jag o sonen in själva så kom de andra två nåra timmar senare. Mysigt o få den tiden med bara sonen vill jag lova!

På em badade barnen o jag låg o läste.

Tack gode gud för den keps som  jag köpte på stadium outlet i Örebro. Tror bestämt den räddat mig från en hel del huvudvärk! *SKÖNT*


Tisdag 9Juli

Hade väldans huvudvärk igårkväll ju men ingen migrän så vi bestämde oss för o ligga kvar o ta de lugnt. Va inne nån runda o sen var vi vid sjön.


Onsdag 10 Juli

Åkte ifrån ullared strax innan middag. Skulle bara in o ha chokladformar så de andra skulle stanna till o släppa av mig va tanken. O jo tillsist gick de ju…

ALDRIG sett sååå många bilar vid affären. De parkerade längs vägen ända bortifrån ”restaurangdelen” hela vägen runt ner till husbilsparekeringen.

O sen nrä vi väl körde vidare så hade två killar som stod varselklädda o vinkade in folk på extra p platsen strax innan incheckningen.

TUR man itne skulel handla mer den dagen!

Söndagen va hellugnt m folk, måndagen var också lugnt, tisdagen betydligt mycke mer, men inga problem, men onsdagen…

De märkliga var att campingen var absolut inte fullbelagd.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av med-moteds - 4 januari 2017 13:01

När andra skriver årssammanfattningar kör jag en 4månaders summering av september-december 2016. Bloggtakterna har varit som bortblåsta, vilket jag så klart ångrar nu i efterhandL Inte ens min migränkalender har jag fyllt i som jag borde. Jäkligt t...

Av med-moteds - 31 december 2016 13:00


1december äntligen fick jag till att fastande komma ner till vc o ta B12 o två magsäcksprover. Loppan ett par timmar i skolan. På ridningen fick loppan testa en av fjordingarna. Efteråt va hon HELT slut. Röd i huvudet o matt. Hon o pappa fick gå o ...

Av med-moteds - 30 november 2016 12:45


1november var ja o snäckan inne på pedodonti för koll av hennes 3:or bl.a Därefter åkte vi på min akupunktur. Bägge kidsen var med för sen susade vi upp till mormor o morfar. Bytte däck på bilen o lappade stenskottet. Donnan något snuvig   2nov...

Av med-moteds - 31 oktober 2016 09:00

1oktober besökte vi svärfar med en present o fika inför hans födelsedag. Vi kan inte komma den dagen han fyller.   2oktober pälsade mannen o jag på oss o drog i lite regn in till storstaden o deras folketspark på barnloppis. Men hjälp vad folk ha...

Av med-moteds - 30 september 2016 12:45

1september skulle son o man samla hönor åt klubben, men se sonen blev i sista stund inkallad på match så mannen fick äran att åka själv;-) Undertiden var ju så klart loppan o jag på världens bästa plats- ridskolan!   5september ringde de i min ...

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards