med-motEDS

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av med-moteds - 23 juli 2013 09:24

Torsdag 21juni

…. Idag vaknade jag upp rejält förkyld o hängig. Inte alls i stöt då vi skulle packa klart husvagnen… O varmt o klibbigt va de. Åska i luften. Blev inte bättre av att jag var hängig o de var jättesvårt o andas, tungt som sjuttonL

MEN skam den som ger sig, planen var att åka vid 15, vi kom väl iväg 17-18 tiden, men iväg kom vi! Om så att vi bara körde ca 10 mil innan proviantering o sen sömn på rastplats så var vi i alla fall iväg på årets semestertripp!!!

Drog igång med kortisonnässpray för fullt. Tror de hjälpte till att inte bega igen bihålorna en massa denna gången i alla fall.

Av med-moteds - 23 juli 2013 07:39

Ja jag lever, ja jag har hittills haft en bra sommar!
Vet att jag inte skrivit här på.länge Bortprioriterat bloggen med eller utan flit? Ja de kan man fråga sig!

Först var de lite mycket o därmed mycke smärta. Kämpar ju oxå efter arbetsträningsplats, inte lätt upoenbarligen, så orkar inte nämna så mycke om de i bloggen. Sen kom packningstiden o sen kom semestern o jag orka inte skriva långa inlägg via mobilen. O ja skrev jag inte ena Dan ville jag inte skriva nästa osv... Nä för jag ville ha de i ordning. Jag ångrar de nu för nutid är bättre än dåtid o framflrallt. Om man som jag lider av teflonminne pga eds....

Men ha ja ja under närmsta dagarna kommer det att trilla in ett antal inlägg, väljer att dela upp de så blir de lättare att hitta i ett senare sökande skede!

Håll till godo kära läsare!
För ni.är faktiskt några som envist hängt er kvar o kikat in trots mina tråkiga veckor o de är jag jättelycklig för!
Kommentera gärna oxå ( utan att nämna nåra detaljer/ namn om min familj om ni känner oss) så skulle jag bli ännu lyckligare:-)))

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards