med-motEDS

Alla inlägg den 28 december 2015

Av med-moteds - 28 december 2015 21:45

Grabbarna fick stiga upp till klocka idag. De hämtade lappar från klubben som skulle delas ut. 

På sen em hade de slutat att regna så hela familjen klädde på sig o åkte o delade ut lapparna. Jag var så lycklig att ja kunde gå i hyfsat rask takt i 1h tid:-)

Inte ont eller något under tiden. Lite lite ont i fotlederna på kvällen sen.


Måndagen sov vi till strax innan 12. Blev bråttom när vi insåg att den bio som vi legat o pratat om i sängen var fullbokad så vi var tvungna o komma iväg tidigare. Släppte man o son vid bian o så susade donnan o jag till en ridsportsbutik o köpte en säkerhetsväst o ett spö till henne. Vidare till en annan o hittade en bättre väst där. Där fick hon även ett par nya ridstrumpor.

Körde via en 3e ridsportsbutik o lämnade tillbaka spöet som hon fick i julklapp som var lite väl långt. Mitt ögonmått va visst inte så bra när ja tipsa bror min.

Svängde in på panduro oxå så donnan köpte fimolera.

Sen va klockan så mycket att de passade bra o svänga in på parkering o gå bort till mc donalds. Bara de att där va fler än vi som ville ha mat, o massor m ungdomar m andra språk pga en idrottsturnering.

Men till sist fick vi våra burgare o gick o mötte pågarna som nu va klara på bian. 

På hemvägen stannade vi o lämnade ut sista lapparna. Idag va de mycket kallare


Beställde vår mat för kommande veckan. Komme rju inte vara så mycket leveranser nu med helgdagar o så. Så till mitt firande får vi handla i vanlig butik.


Fick lite mer ont i fotlederna men är nöjd med att kunnat gått 1h igår o ca 30 min idag:-) + tiden på shoppingen. Gäller o va glad för de lilla.




Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards