med-motEDS

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av med-moteds - 14 mars 2012 16:36

Jaha då kör vi en ny bloggpremiär, ja oskulden i bloggsfären tog jag faktiskt för 2½år sedan då jag behövde ett underlag för ett skolarbete med en enkät.

Men ja, nu är anledningen en helt annan och trots att jag bestämde mig innan för att om jag får diagnosen ska jag börja blogga så tog det mig 1½månad innan jag äntligen tog steget. Fortfarande tvekar jag men jag inser oxå att ajg kommer glömma o förtränga efterhand o ju snabbare jag skriver ner ju ärligare kommer jag kunna minnas eller visa mina känslor för den som läser. Min förhoppning är att jag kan hjälpa någon som hamnar i samma sits som mig, man får diagnosen EDS- Ehler Danlos Syndrom! Att jag hamnade på bloggplatsen beror på att jag googlade efter en blogg där man kan lösenordsskydda vissa inlägg, för som sagt jag tvekar ännu om det är rätt att bogga o då vill jag ha möjligheten att skydda vissa inlägg. Jag kommer att hålla mig så anonym som jag kan i denna blogg, allt för att inte hänga ut varken mig, min familj eller vårdpersonal. Är det trots allt någon som önskar få veta mer så får ni lägga kommentar. Med tiden ska jag kankse ordna en mailadress som jag kan ha länkad.

Va nog allt för idag//J


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards