med-motEDS

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av med-moteds - 7 augusti 2012 17:11

Jag la mig till med i em:-( sur tvär ledsen irriterad trött o krypningar inombords:-(


Vet inte varför, men dagen började segt trötta tog de lugnt, upptäckte att sonen verka teMphöjd o jag hade 37.8*
Har inte tempat mig på länge o hade inte kroppslig anledning idag, de bara blev. Vet ju inte hur temp legat innan i sommar.
Öm o stel i kroppen, försökte jobba då strula Internet o sen fick jag för mig att beställa höstskor t barnen på rea. Hade kollat ut... Men nu va rean borta. Då tog humöret fart....


Nu e barnen ute, mannen e o passar wienerbröden jag gjort. Snart fika o hoppas på bättre ork o humör.
Nu dela jag mina innersta känslor men ja så e de idag.

Av med-moteds - 7 augusti 2012 11:02

Har vi här! Solen skiner som ni ser! Ii förtältet blev de för varmt under frukosten trots öppen sida.... Ska inte klaga. Blir att njuta solen idag
Men först får vi vänta på att svärmor ska ringa o rapportera mannens tider. Han glömde skriva lön o utan den lappen= ingen lön i augusti.....


Sen måste jag nog en sväng t apoteket, tror sonen fått munsår:-(:-(:-( ( blev adrig apoteket, satt på tandkräm o verka torka ut de rät bra på några dagar. hoppas han klarar sig från de sen, kanske (hoppas)  han bara rivit upp nåt sår)
Dottern vill att vi ska besöka poolen så hon kan simma:-)


Nu ut o fixa till tånaglarna. Av m nagellack, slipa ner o ta medel på de räliga naglarna o så nytt nagellack.


Ha en bra dag.alla

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards