med-motEDS

Alla inlägg under juli 2013

Av med-moteds - 23 juli 2013 17:15

ja inget minne av vad som skedde denna dag:-o

Av med-moteds - 23 juli 2013 17:15

Lördag 15 Juni


Trädgårdsfix


Söndag 16 Juni

Cup med fotbollen ca 4-5 mil hemifrån o de var först fint väder men sen kom värsta ovädret m massor av regn o blåst. Vi blev dyngsura så jag o tösen satt ett tag i bilen o skulade efter att vi bytt kläder. Fick käka vår pastasallad sittandes i bilen på en parkeringsplats för de slutade aldrig att regnaL

Av med-moteds - 23 juli 2013 17:00

Fredag 14 juni

Kl 10 var jag o tösen hos tandläkaren för rutin koll. Gick super o hon röntgades. Vad tandsköterskan kunde se så har hon anlagen för nya tänder. Hon sa till dottern när ag sa att hon va enda i klassen som ej tappat tänder o att dottern va ledsen över det. :Att de ska du inte vara de e bara bra för dina tänder de håller bättre o jag lovar de kommer ut på ett eller annat vis o du e inte sen på de.

Av med-moteds - 23 juli 2013 16:45


Avslutning på sonens fotbollsskola, regnigt o trist väder

Skulle tränat men på natten till idag fick dottern ont i örat o va jätte ledsen så jag missade träningen, missade tom o avboka. Tänkte på de mitt i natten när hon hade ont men när vi väl somnat o vaknat igen så var de som bortblåst. Misstänker svullnad i örat pga. pollen för efter allergimedicin o nässpray lugnade hon sig o sov sen gott på natten.

Av med-moteds - 23 juli 2013 16:30


Skulle fått behandling hos sjukgymnasten för andra gången för min högra skuldra/axel som bråkar o gör ont. Den är med största sannolikhet inflammerad;-( Men ja jag fick ju avboka eftersom jag stod utan bil

Av med-moteds - 23 juli 2013 16:15


Ringde sonen igen o väckte honom på morgonen, eller rättaresagt såg till att han kommt upp själv.

Första gångerna som han fått fixa sig iordning o komma iväg själv, men han var så nöjd o glad o med det o var helt ok med att vi var borta så han va själv när pappa var på jobb. Ja förutom tiden på fotbollsskolan så klart.

Var inne i stan donnan o jag, hon handlade böcker för sitt presentkort o så gick vi upp o visade gammelfarmor dem sen. Hon hade ju fått presentkortet av henne i julklapp. På kvällen kom kusinen o lekte lite.

Av med-moteds - 23 juli 2013 16:00


Dottern o jag fick ta oss till mina föräldrar, bilen skulle till ”bildoktorn” o lagas. Vi skulle va av med den några dagar så vi valde o bo hos dem under tiden.

Skulle vara må-ti egentligen men de klödda så vi blev där må-O.

Ja att sonen inte hängde med berodde på att han var på fotbollsskola mellan 11-15 må-To den veckan. Härligt!

Av med-moteds - 23 juli 2013 15:45

Lördag 8 juni

Trädgårdsfix fick de bli för att snart kunna åka på semester. Sen vart de så klart en match, vi körde hemma matchen denna gången så farfar kom o kollade. På Kvällen skjutsa vi iväg grabben till hans bästis kalas o vi andra fortsatte lite till här hemma. De var projekt rädda häcken som stod på schemat. Vi grävde upp bredare rabatt till häcken, rätta upp kantstenen gav mer jord, dubbla tidningar + barkmull.



Söndag 9 Juni

Fortsatte i trädgården o sonen behövdes för o fylla laget även denna dag så han åkte med kompisen o andra tränaren dit. O de blev VINST!!!!!! Jippiiie * lyckan var total* sen lekte de vidare på em.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards