med-motEDS

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av med-moteds - 22 augusti 2013 15:27

Absolut ingen migrän men väldigt tryckande huvudvärk har jag haft från o till i flera dagar. Dämpas helt ok me ipren o ibland håller de sig sen väck hela dagen för o återkomma på kvällen o ibland kommer de tillbaka under dagen.

Irriterande!

På tisdagsmorgonen vaknade jag för första gången på hela sommaren med de där pirrandet/domningen i hö skuldra.

Huvudvärken sitter från mitt i nacken o upp i nacke/huvud för de mesta o sen gärna upp i huvudet oxå.

Hoppas de är nåt som behandlingen hos sjukgymnats på måndag råder bot på!

Av med-moteds - 22 augusti 2013 15:24

Snart är det dags för barnkalas för tösen! O vad passar väl bättre än hästinspirerat till henne;-)

Så jag googlade efter tallrikar m hästar o fann bl.a på Parytajm.

Snacka om snabb leverans! beställde må em, ti Lunch hade jag smsaviseringen! Hejja Partytajm!   tallrik  

Av med-moteds - 22 augusti 2013 14:59

Höstterminen är i gång igen o m,ed den kommer läxor, böcker att klä o ridskolestart!


Donnan fick rida ridskolans minsts ponny o red honom jättebra. Ponnyn brukar ha FULL energi några varv o sen e de som om man trycker på en off knapp. Desamma hände denna gång, men han fick sen ny enerig o pinna på friskt. Fick ett tuppjuck när donnan skulle sakta in honom o hålla in för hon va för nära så han bocka av henne. Hon skratta o for upp igen o red en liten bit i trav innan han for iväg i galopp o bocka av henne igen. Även nu kom hon fort upp igen o sen gick ridläraren med henne o även då va han rejält pigg o busig...

Från skolan fick hon hem sin mattebok o fick klä den om hon ville. Gissa om hon ville;-)

mabok    

     

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards