med-motEDS

Alla inlägg den 2 november 2013

Av med-moteds - 2 november 2013 13:00

Ja varför lägger jag ut en bild på en (nypon)ros som profilbild?


Tja ...

1) Jag vill vara anonym, då funkar inte en bild på mig

2) Den passar färgmässigt med min bloggdesign

MEN

3) den kan faktiskt symbolisera lite av mig....

Den är utblommad- jag är social

Den är nästan överblommad- ibland känner jag mig totalt slut- över- däckad

Den är lite vissen i kanterna - jag är sliten i kroppen

Den är taggig - Mitt humör kan vara väldigt taggigt när jag mår dåligt

Den är len - Jag är oftast snäll o go

Den bär fler knoppar - de finns hopp om en fortsatt fin framtid


4) Den får mig att minnas tillbaka på den fantastiska semester o sommar vi hade 2013


Låt oss deppa när vi behöver de men glöm ALDRIG bort att glädjas för även de lilla, då orkar vi mer!


Av med-moteds - 2 november 2013 09:41

vart tar tiden vägen? ja så minns man att alla vuxna/äldre sa förr o nu e jag där själv;-) hahhaha


Denna veckan vet jag knappt vart den tagit vägen, men jag har gjort en massa, en massa för mycket egentligen för mig, men ibland har man inte så många val...


1november vaknade jag upp i gästsängen hos mamma  pappa.

plockade ihop ungarnas grejer o packa in oss i bieln. in till stan för byte av storlek på makens skjorta o även inköp av ytterligare en! kommer bli så stilig så min karl!

  den är ljusblå o vitrandig inte grå o vitrandig som de ser ut här;-)


HUR GÖR MAN FÖR O VÄNDA PÅ BILDERNA????????? hjälp mig nån som vet?!!


O så köpte vi present till maken, men m risk att han kan läsa här får ni vänta ett tag på vad jag köpte;-)


Sen körde vi förbi min farfars grav o tände ljus innan vi begav oss hemåt med vetskapen av att mamma o pappa skulle komma på kvällen.


vi blev nämligen med ny kyl o frys där på em/kvällen. Skönt o äntligen ha frys igen må jag säga.

inte tänker man å att amn nyttjar frysen Såå mycket. vi brukar ju va slarviga med att köpa hem o fylla frysen o så men ändå...  För visst är det SKÖNT när man faktiskt har fyllt frysen o kan planera maten utifrån det.

kylofrys  


får väl kontakta fiskbilen igen så vi får hem lite ny fisk igen oxå. o besöka Ica för storhandling


Gamla kylen o frysen är på blocket, kanske någon behöver en extra kyl, den av de ju inge fel på eller en reserdel t en frys kanske?


Vi bjöd på tacomiddag o därefter ugnsbakat äpple med vaniljsås! Innan de efter flera timmars dörromhängningsfix o kyl o frysflytt var avklarat.

Tur man har snälla föräldrar om kan o VILL ställa upp o hjälpa till!

ÄLSKAR DEM!!



Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards