med-motEDS

Alla inlägg den 5 september 2013

Av med-moteds - 5 september 2013 16:08

... i måndags o så lyckades ett möte plocka ner mig så igår:-(
Vakna m huvud o nackvärk igen. Jag är låg, har ingen kraft o ingen energi:-( ledsen på djupet. Inge kul alls de här:-(
Tog mig iväg o träna o cykla av mig lite besvikelse. Berätta lite för min sjg o hon återkoppla bra faktiskt m övningar/ tips.
har mailat brev t dotterns sjg idag om hur vi upplevde mötet igår. O hur illa hennes ord tog. Hoppas hon tar de på rätt sätt o tar de till sig!

Även mailat eds kunnige sjg M o frågat om hon kan ta en kik på dottern.
tänk om de e vi som över reagerar????
,fick nästa den känsla när sjg igår sa emot vad hon själv sagt o skrivit förut o ger oss de kommentarer/ info vi fick av henne:-(

Jaja ja hoppas de löser sig snarast detta, orkar inte falla ner o må dåligt igen:-(

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards