med-motEDS

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av med-moteds - 18 oktober 2015 23:45

17e

Hemmapulande med regn o rusk utanför fönstret. Vilket innebar att de inte blev nåt utejobb utan vi höll oss innanför de 4 väggarna. Men åkte på migrän från naprapatbehandlingen. Relpax

Lampan kom upp, tjusigt blev de. 

  

Fick äpplemust av mamman min men där va mycket fruktkött i som inte uppskattades av barnen så ja lät de rinna i ett melittafilter.  blev lite skillnad.



18e

Segare dag idag. Mycket sofftid.

Gjöt betongbokstäver o målade de som redan var gjutna under helgen.


På kvällen hade ungarna extremt svårt o somna o donnan hade ont högt mitt upp i magen oxå. Slutade med att de fick lägga sig på madrass i vårt sovrum. men inte de hjälpte heller fullt ut för dottern utan ja fick dela säng med henne den natten. Inte de mest optimala direkt...


Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards