med-motEDS

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av med-moteds - 2 juli 2015 09:36

Vakna med en rygg som formligen skrek att sängen är som en hängmatta.

Det är liksom något som är tokigt om man tycker att man sover bättre i husvagnen än i sin Carpe diem säng... Det är liksom inte det att vår säng är uråldrig heller. Men ja har tyvärr gått upp en del i vikt sedan vi köpte den o ja med min smärtande kropp kräver jag något annat idag.

Sängen hade vi tänkt ha i 20 år o slår man ut de på den tiden var den inte Yberdyr, men på dessa få år... Ja ja vi har haft ett par bra år ihop iallafall, men nu är de läge o kolla på ny o investera sparpengarna....

Frukost på altanen. Bestämde mig för att köra o byta kläderna till P lille bebis. Han växer tydligen som ogräs.
Barnen hängde med o vi provade även sängar.
In på köpcenter där vi mötte makens kusin m lilla F o en vän. Fika på espresso med de.

Mannen mötte upp o vi åkte ner o träffade säljaren på Sova igen o ja han lyckades sälja på oss en ny säng.... En Jensen ställbar säng i antracit blev det nu....

 http://jensen-beds.com/se/bygg-din-sang/signature-j4/aqtive-2-3/sammanstallning/?topper=tempsmart-xo&material=anthracite-544



Körde hem o vi hade planerat att plocka jordgubbar, men sängköpet tog sin lilla stund, precis som de sig bör när man lägger så mycket pengar...

Så inget jordgubbsplock. Däremot programmerade vi bevattningsdatorerna så de är redo för en varm sommar:-)

 

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards