med-motEDS

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av med-moteds - 4 juli 2015 13:39

Het som i varm
Gick upp vid 9snåret o svetten rann av att bara stå o prata m grannen. 33.9" i solen redan då.
Tur att de kommer nån vindpust då.O då iallafall.

Klippte gräset efter frukost o.tog därefter mitt premiär dopp i poolen.
Supermysigt! Flöt runt på luftmadrass.

Rensat lite ogräs, bundit upp lite växter o vattnat x antal kannor m vatten.

Slappar på altanen nu medan mannen är.på tippen.
Har en del måsten, men m denna värmen får man inte glömma att pausa o vila extra. Så måsten får vänta tills det är svalare ikväll.



Fick undan en del måsten men många är kvar ännu. Det är helt enkelt för varmt för o utföra de...

Klippte ihjäl några mördarsniglar iallafall, alltså de får mig att fullständigt rysa i hela kroppen...

Loppan hade svårt o komma till ro o somna på kvällen, de va för varmt.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards