med-motEDS

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av med-moteds - 6 januari 2016 11:30

Fy för vilken dag de blev Usch, tur de va längesen ja hade sånt humör.


Vi gjorde oss redo o körde mot stan för snabb rea shopping o ikea shopping. Men redan på köpcentret kröp de i kroppen på mig att familjen inte letade på samma vis som mig. Kände ju hur slut ja va i kroppen ffa mentalt. Blev ledsen på familjen, främst mannen som inte förstod mig o så blev ja arg oxå. Men mest ledsen. Inne på ikea kände ja paniken krypa i kroppen när mannen inte förstod mig fullt ut o när han inte agerade tillräckligt fort enligt mig. 

Så de blev snabb shopping med hälften av varorna med hem....


Somnade i bilen hem o la mig sen på soffan o sov vidare här hemma. HELT färdig. 

Var trött o blev då ledsen, ledsenheten gör mig helt färdig så ja hela kroppen bara tog STOPP!


Kändes bättre när jag hade sovit även om deinte var så att vi var bästisar sen.

Höll mig på min kant, lugnast så sådana dagar.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards