med-motEDS

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av med-moteds - 10 januari 2016 18:05

startade med graninsamling för killarna o migrän för mig!


var uppe m donnan o käkade frukost sen la jag mig m relpax o sov igen nån timme. 

Hade fått meddelande av en vän som åkt av vägen så ja ringde upp henne o kolla så allt va ok.

Körde sen ner på stan o då blev bannemig vi påkörda,,, eller ja mannens bil som ja körde då. Men vår bil klara sig nog undan m några repor på undersidan av backspegeln, hans backspegel gick sönder.


Köpte blommor till svärmor o arrangerade de runt en förpackning me toamedel t deras husbil som hon önskat sig;-)           


La oss o vilade lite, mannen tom somnade en stund så sen fick vi lite bråttom o bli klara till svärmors kalas.

Va där några timmar o plötsligt gick allt luft ur mig o smärtan stegrade. Kände jag behövde hem NU. Men då dukades fika fram så ja bet ihop lite. Men ja hade visst passerat min gräns för ja va jätte trött i kroppen men ja kunde icke somna. Kl 2 hade ja fortfarnade inte somnat o sen vaknade ja typ stup i kvarten fram till 6. Så att stoga upp 7-8 enligt plan va bara o glömma.


Blev nog uppstig först vid 10 snåret. Men vi har fått undan en hel del iallafall. Skönt o få tillbaka ordningen efter julen o så.

Röjde på symaskinsbordet o fick upp mitt nya växthus o gjorde en miljö i de nu i väntan på frösådder. Sår gör ja inte förrän efter vi varit iväg. Ingen brådska ändå med de o de e så dumt o ha sådd som skall hållas fuktig när man e borta.    


Har lekt lite med mitt nya macro objektiv nu, wow vilka bilder bara av att klicka liksom. Tänk när ja lärt mig använda inställningarna.....

     


Kvällen fortsatte i lugnt tempo. Ja skulle kunna gått o lagt mig halv 9, var så trött o ute va de grått o trist, tills de började snöa igen vill säga.

La oss ändå i tid o mannen plugga i sängen medan ja läste skvallerblaskor. Fick gå upp o ta relpax. Avslutade alltså denna helg på samma vis som ja började den. Med MIGRÄN:-(

Av med-moteds - 10 januari 2016 17:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
D · PRIVAT

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards