med-motEDS

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av med-moteds - 11 mars 2013 10:34

Fredagen gick i läkarbesök o kalasfixande tecken när jag inte vilade.


Lördagen var tidig uppstigning o frukostkalas för vår 10åring!

Vart tog dessa 10 år vägen? på em/kvällen va jag rejält nostalgisk o plocka fram förlossningsjournal, även om jag minns de mesta så var där nåt aha tillfälle.

10åringen somnade typ en minut innan klockan slog 10år, som vi skratta men en heldags kalasande o mys tog ut sin rätt;-)


Under kalaset hade jag rejält ont, va säkert brödknådandets fel ( bakade misslyckat bröd på fredagen)

samt migränmedicinen som trissa igång de hela. Droppen blev när jag lyckades tappa en tallrik så illa att två till gick i kras. usch så ledsen o tom jag kände mig. kämpa imot tårarna rejält... o sen fick ortoserna komma på o va på resten av dagen.



Söndagen åkte vi för o hämta hem husvagnen, men de storma så ute att vi besluta oss för att avvakta så vi vände bara rätt henne.

Av med-moteds - 11 mars 2013 09:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards