med-motEDS

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av med-moteds - 11 mars 2016 10:43

ja va med om läskigheter m min älskling o hans   för första gången-

Tänk vad tiden den går... 


Idag kom båda barnen iväg till skolan o ja fick köra o köpa maskindiskmedel på hemvägen. Maskinen startad, tvättmaskinen snurrar, robban jobbar- de ska nog bli fason på detta hemmet oxå innan morgondagen


Dock kärvar min nacke o höger axel.... Sitter med nackkragen på mig o har tagit 2 oxascand

Har ju en tanke om o åka till min vän i blomsterbutiken i em liksom- Så ja tror ja tar datorn med mig o sätter mig o kollar fler avsnitt på päron i solen;-)


Blev en runda till finaste blomsterbutiken! Fina vännen L hade beställt klonade orange ranunkler    

till mig <3

Köpte även en vit/lime klonad    o en vanlig vit o så 3 pappegojtulpaner.  

En vas fick oxå följa med hem;-) ( den som ni ser med den klonade vit/lime;-)

Liksom årets första penseér! Tur man har bra pris hos vännen;-)



Ja o när ja stod där kom ja på att ja skulle ju kunna köpa ett massageljus till våra vänner. De e snart 1 år sen deras lilla dotter gick bort  

Så ja körde förbi de på hemvägen, ja de blev ett lite längre stopp än ja planerat, men trevligt o snacka lite m de. 

Undertidne hade ja vists glömt mobilen i bilen o nog hade donnan ringt. Hon hade fått ett konstigt o lite obehagligt samtal från skyddat nr på sin mobil....


Röjde o fixa lite här hemma, planterade de lökväxter ja köpte häromdagen i glasburkar o satte snittblommorna i "vaser". Nu ska de va vårfeelings i detta hemmet!

                                           


Rasa ihop en stund i soffan o låg o andades o gnydde lite. Passa dåligt m ras nu inför kalas, emn de e bara o lyssna på kroppen i sånna lägen, annars blir de bara ännu värre!


Hade fått avi om att målvaktshandskarna vi beställde i söndagskväll var komna så ja susa ner o hämtade de. Wow alltså, när vi öppnar o ser att 2 par handskar med tryck ligger där i. PRECIS som vi beställt o vi har betalat under 500kr inkl. frakt!! 1par här hemma i sverige kostar nästan det vill ja lova! Känns kanon o med i paketen låg även en fin katalog med i princip bara målvaktskläder, o de har bra priser! Den hemsidan e sparad i bokmärkena;-)

 http://www.keepersport.net/keepersport-online-store/


Istället för kvällslektyr så såg jag färdigt på de sista programmen av päron i solen. Herregud som vuxna människor kan hålla på;-) Inte bara ungdomar som "strular runt"    E man lite förälskad/ kär i en kankse man borde låta bli o pussa på nån annan.... framförallt i början när allt e så nytt o man e superosäker på varandra... Visa den du tycker om "all" uppmärksamhet. Ja utan o kväva den andra, klart du ska kunna umgås med de andra, men ja menar känslomässigt...

Ja hade inte heller tyckt de kändes särskilt seriöst om en person talar om för mig att den har känslor för mig, tycker ja e söt osv om den springer o kramas o pussas med en annan under tiden... då spelar en bukett blommor o ord faktiskt ingen större roll!

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards