med-motEDS

Alla inlägg den 26 mars 2016

Av med-moteds - 26 mars 2016 21:14

Att vakna till solen som sipprar in i skarvarna till rullgardinen o fåglarnas kvitter. I övrigt är de tyst, om ja lyssna noga kan ja höra familjens snusade i sängarna i husvagnen o de, de e livet!
Klockan visade endast på 7,20 o ja tänkte försöka somna om en stund. Tydligen tyckte min kropp att ja bara skulle ligga o njuta av tystnaden o lugnet istället. Helt ok för mig!
Efter nån timme eller så så vaknade även maken min.vi låg o mös o småpratade m varandra innan vi steg upp för frukost. En frukost där vi fick sällskap av donnan. Tonåringen sov vidare tills vi tvingade upp honom ytterligare timme/Ar senare.
När även han ätit frukost begav vi oss m bil in till byn o kollade rundor. Köpte glass på torget. Hittade en för mig ny laktosfri smak- vanilj m päronsås. Mums, påminnde om päronsplitt när man fick med lite päronsås.
Handlade lite mat innan vi åkte till havet o ja fota lite. Tyvärr hade ja inte alls fått rätt på inställningen rörande den blå färgen på bilderna som ja trodde:-(
Lyckas inte koppla upp mig på plattan efter att ja i morse körde en återställning på den.
Så ja kommer inte in o kan läsa bruksanvisning. Får väl helt enkelt försöka mig på komma in i nåt redigeringsprogram en dag...

Grillade korv t lunch o sen gjorde jag marsan, äggkräm, kokte ägg o gjorde ny sockerkaka.

Fick lägga mig o vila ryggen innan maten.
Påskmiddag idag!
Påskbakelse till smartare än en femteklassare. Blev lite mycket. Fyllt i magen....

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards