med-motEDS

Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av med-moteds - 11 augusti 2016 22:45

Den 10 o 11e hade jag barnen till o sortera ut på sina rum o ja där blev en back från sonens rum o 2 från tösens som ska flytta upp en våning! samt 2 vagnar, en bilbarnstol, en häst o en moppe i size dockor. Tiden med dockor verkar va nära på över.



Fick för några dagar sen för mig att donnans bänk i rummet skulle bort. In skulle ett skåp eller skänkliknande istället så då började ja spana på olika köp o sälj sidor. 

Hittade en i mörktbrunt för en billig peng. O de åkte vi o köpte torsdagen 11:e

På hemvägen stannade jag o köpte fogsand till nya plattgjutningen samt plattorna vi la om på framsidan. Använder en halvhård fog.

Köpte även en till säck med kakaoflis, när man väl börjat göra iordning hittar man allt fler ställen som behöver piffas upp ....

Sist men inte minst köpte jag vit själhäftande plast till skåpsluckorna t donnans skåp.

Blev skitbra när vi hade spritat av o satt på de!



Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards