med-motEDS

Alla inlägg den 14 augusti 2016

Av med-moteds - 14 augusti 2016 22:30

12e

Fredag morgon o sonen ber mig känna om han är varm. Nä de tyckte jag inte, tempen visade dock 37,8

Hoppas de inte blir nåt mer liksom.

Men efter frukost klagade han på huvudvärk- klassikern när han har feber o sen kom halsonda o febern som ett brev på posten. Alvedon främst för huvudvärken. Sov en runda på fm o kände sig något bättre därefter. 



13e & 14e

Har betytt omorganisering,sortering, kasta o flytt upp på vinden av diverse grejer

Tippen fick ännu ett besök av oss denna sommar. Känns så underbart när man får ordning o reda o sorterar ut gammalt.

Passade ju bra o fixa i hemmet eftersom sonen ändå var sjuk.

De kom upp/ byttes tv-armar mellan barnen, stereo hos loppan flyttades o filmer kom på rätt plats.

Både donnans gamla hylla o sonens ena expedit bytte ägare o fyllde ut lite i hålen i plånboken istället.



Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards