med-motEDS

Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av med-moteds - 25 augusti 2016 09:15

25augusti o påfyllning på kontot;-)


Upptäckte igårkväll att donnans ridbrallor va för små. Så min planerade vilodag för o orka med inför kalashelg. Den sket sig:-(

Fick åka iväg o kolla ridbrallor men 2 ställen gick ja bom på. Som tur var räddade en gammal vän mig. Hon har haft liten ridbutik förr så hon hade kvar. Visserligen bara tygskodda, men ja vi fick ta vad som fanns helt enkelt.


Hämtade upp en styck son o 2 polare till honom. De var nästan en timme sena hem så ena polarens mamma kunde inte hämta o de är bussbarn. 


På em innan ridningen oljade donnan o jag trädäcket på framsidan. Så fint de blev!


Terminens första ridning. Hon fick den mörkbruna Cponnyn B som hon älskade när hon kom till ridskolan, men som senare inte är någon favorit.


Av med-moteds - 25 augusti 2016 07:43

Nu finns alla sommarinläggen ute! Detta inlägg är lagt den 25 augusti precis efter de sista inläggen publicerats, men passar egentligen in typ 21 aug.


Uppdaterat   

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards