med-motEDS

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av med-moteds - 7 februari 2013 13:14

Tillåter mig att vila vila vila idag p hoppas att de gör susen för feber o huvudvärk!
Kännde av öronen o ev halsen lite i morse. Nu e de mest hivudvärken som stör.
Får nog trotsa magen o ta en Ipren.
Barnen slutar strax skolan o ska själva knata hem. Vilka duktiga barn jag har:*)
Men sen e de slut på lugn o ro här hemma;-)
Lagom till att jag skriver nu börjar magen långt ner göra sig hörd:-(
Röda v ska visserligen starta om några dagar. Men e nog ibs som visar sig?!

Har avbokat städningen idag o när jag lämnat barnen tog jag bara en tallrik fil o så la jag mig igen, somnade 1 1/2 h till. När jag vaknade av nya sopbilen knacka de strax på dörren. Va städerskorNa som inte fått besked från chefen att jag avbokat:-( de kom halv 12, ska va här halv , 10.... Blir lite irriterad att de inte funkar som de ska längre. Slarv m tid, använder inte de produkter jag bett om, hastig dammsugning= allt försvinner inte o snabb golvtork... Kom att fundera igårkväll om de överhuvudtaget sköljet moppen mellanåt??? Vi har 80kvm i bara ett rum....o sen smårummen...
Mmm får se hur vi ska göra framöver!

Har surfat runt bla efter odlingsklockor. Vill ju ha de att förkultivera exklusiva fröer under:-)
Men de är sååå dyra, funderar på tårtkupa eller göra en egen av glasvas/ skål o knopp. Får se va jag snubblar över:-)

Nu Ipren o sista halvtimme vila innan Barnen trillar in:-)

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards