med-motEDS

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av med-moteds - 11 januari 2015 16:22

Segt snooze ont blåst lite segare ...
förklarar min morgon/fm eller ja kanske rent utav hela min dag.

Bakning stod på em schemat. Semlor o vanlijbullar fixade sonen m lite hjälp av lillasystern o mamman. o så gjorde mamman hålkakor, ja de va meningen att dottern skulle va med, men va hon gjorde under tiden de vet ja ej;-)

Huvudet var inte med så de blev lite knas med jästiderna....


Blev tidig kvällsmat i form av bakpotatis, bacon, fläskfilé o mannens finhackade grönsallad-MUMS


Efter deras fotbollsträning var det tänkt de skulle bli hålkake o semlefika, men se dottern slumra till i soffan vid 8 så henne följde jag in till sängen o då fråga hon om hon fick semla på måndagen istället o ja lova henne att vi alla skulle ta de på måndagen istället. Så de blev "bara" hålkakefika på kvällen men mums va gott de är! får se va min mage säger om de denna gången. Ibland tycker de där e för mycke fibrer.


Majoriteten av denna dagen tillbringades i soffan

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards