med-motEDS

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av med-moteds - 28 januari 2015 22:15

Hela dagen bestod av soffmys. Lika mycket som betades av på to do list under tisdagen, lika lite skedde under onsdagen...

Donnan o ja varierade bara mellan varsen soffa respektive o dela en soffa;-)

Pratade med en go edsvän A på morgonen en liten stund. Sen bröts samtalet o de gick inte o ringa upp. *skumt*

Mannen lagade lax potatis o holladaiesås till kvällsmaten o sen kollade vi på mästerkocken, känner ju en som är med litegrann. Därefter blev det biggest looser. Jisses som de pressas på gymet, men vilka viktnedgångar! Undra hur kosten sett ut. För vad man förstått har ju kosthållningen hos de flesta varit katastrofal tidigare.


Gick ut o tog in sonens cykel o hjälp va da blåste ute. Slog i hans styre i min sida,aj!

O sen när ja la mig gjorde höften/ljumsken så sjukt ont. Även ryggen o si leden smärtade.

O sen började högra vadmuskeln att hoppa o ha sig. Höll på o bli tokig på allvar! Mannen undra om ja tagit mina tabletter o jo de hade jag...

Som tur var så somnade ja som tur var  tillsist ifrån smärtan även om det hunnit bli torsdag innan john blund kom på besök.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards