med-motEDS

Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av med-moteds - 21 augusti 2015 21:30

Barnen fick premiär m att cykla själva till o från skolan
Eller sonen har ju gjort den många ggr förr men donnan har inte cyklat själv hem


Tog en relpax o hamnade ganska snart på soffan.


Maila mina päron på morgonen o skrev lite allmänt o att ja älskar de.
Fick svar från mamma om att hon beundrar mitt positiva sätt. O då rann mina tårar...

Låg o funderade lite i soffan o tog in att ja får höra från en hel del att jag är så positiv trots att livet (kroppen) inte alltid är så snällt vid mig.

Men ja försöker resonera att de gäller o försöka hitta de positiva delarna i allt för o orka med de negativa. Men visst värmer det när folk säger det. Det betyder ju att de märker min positiva sida.


Plocka o pilla, sorterade papper här hemma, låg en hel del på soffan o satt på altanen o bara var.


Precis en sådan dag som jag behövde!

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards