med-motEDS

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av med-moteds - 23 augusti 2015 23:30


Skönt nog hade vi förberett en del dagen innan. Bordet skulle dukas o maten skulle fixas, men hemmet var klart i övrigt! mannen stekte köttfärs på morgonen medan ja o tösabiten dukade bordet.

Pågarna stack på fotboll o när mannen kom hem så fixade han grönsakerna.

Vilade mig lite medan pågarna var iväg o sen var det........;


Dags för årets barnkalas! Firade dottern som snart fyller år. 

Hade hem ett gäng töser o dekorerade bl.a muffins.

Lugna trevliga töser som satt o samtalade medan de åt!!

2½h var ganska lagom för mig:-)


O sen var tokiga jag igång... Hade under lördagen fått en snilleblixt om en garderob i tvättstugan så mannen fick snällt köra mig till Ikea så vi handlade garderob ( som vi hittade på fyndet:-)) o inredning till den. Snäll som han är min make så monterade han upp den oxå på kvällen trots att alla skruvar saknades i paketet...

Vi blev på köpet en lampkupa fattigare...


Behöver ja säga att ja va både trött o mörbultad på kvällen??



Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards