med-motEDS

Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av med-moteds - 28 augusti 2015 21:00

med en del smått o gott att göra. Som vanligt....

Ja när man ska anordna något så klumpar de sig lätt till dagen innan o dagen D. O de funkar liksom inte så bra längre... Tycker ja har bättrat mig radikalt. Men icke nåt målet ännu!


Hade bokat in o åka till min fina vän som har blomsterbutik.

Vill ju ha lite nya blomster o gärna lite färska till man ska ha folk hemma.

Ljuvliga gladiolus, nån alstromeria o rosor blev det bl.a

     


Hem o fixade lite med det, plantade om nån orkidé o så.


Hämtade upp donnan o käkade lite innan vi hämtade storebror o åkte o plockade hallon.

Där o då kom de ryggonda. ... Mindre lämpligt då där va en hel del kvar o göra, bl.a en tårta...

Fick snällt lyssna på kroppen o lägga mig en stund. Upp o baka tårtbottnar o göra fyllningar med ryggläge in i mellan.

Ryggen skrek o plötsligt fick ja ont i huvudet. Min fasa nu när ja inte får ta triptaner...

Massera o tryckte själv i nacken o axeln.

Plockade in ett gäng rosenvialer som fick hedersplats i min gamla kanna.

 

Fick byggt ihop tårtan sen orka ja inget mer utan gick o la mig med hemska smärtor i ryggen, benen osv.

Visste inte hur ja skulle ligga o hade dottern bredvid mig så ja fck bita ihop för o inte oroa henne. Som tur var somnade jag till slut.


Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards