med-motEDS

Alla inlägg den 4 april 2016

Av med-moteds - 4 april 2016 11:02

Ja nu har de kört igång- det långa passet på 10 veckor i skolan innan det är sommarlov!

Ja visserligen går 10 veckor på våren snabbt. Det brukar vara en del andra aktiviteter som bryter det vanliga mönstret. Men i år är där inte så många helgdagar o så. De 12 tyngsta veckorna på vårterminen är å andra sidan förbi. Tja mina ungar har ju haft lov o ledigt i nästan av dem dock;-)


Tisdagen 29 mådde jag över förväntan i kroppen efter en helg i husvagnen ( årets första) o en dag på gekås. Vaknade dock med  ont i nacken o huvudet. Försökte med de vanliga pillrena men nä de släppte inte. Skulle ha fikabesök av 2 fina vänner på em så jag kröp ner med relpax, men nix, så då blev det relpax men inte heller de tog bort det helt. 

Hade iallafall fina M & A här o A hade med lilla F så klart. O detta på em till min donnas stora glädje!

Vi fikade o snacka lite skit;-)

De var lugnare i huvudet även om jag kände att de värkte så där i bakgrunden.

På kvällen när ja kolla tv for de på mig migränvärk igen. Så en ny relpax o så la jag mig för natten.


Onsdag 30

Blää mådde inget vidare när jag vaknade. Tror ja tog en relpax på natten?

Is i nacken o så for jag till mamma o fixade med csn. Alltså hur kan 1 av 2 papper bara inte bli inscannat hos dem? Ja nu e de gjort iallfall. Vidare till naprapaten o aj aj i nackrosetten men även runt hö skuldra.

Körde o gjorde nåt ärende o sen susade jag hem.Fick stanna 2 ggr på hemvägen för o bara få blunda ett par minuter, ja va sååå trött. Somnade i soffan o när jag vaknade mådde ja riktigt kasst! ont i kroppen men främst huvudet.


Torsdag 31

Ännu en dag med huvudvärk

Minns inte så mycket annat än att vi hade städning på fm.

På em åkte ja o lppan på ridning o så klart passade hon på o välja en för henne ny ponny.... D ponnyn M som har varit superbusig förr men nu lugnat ner sig massor. Ja ny ponny när mamma ska lämna henne själv/ farmor hämtar... Men de hade gått toppen.

Själv åkte ja m mannen o sonen på klassmöte angående skolresa o sen blev de fika hos svärmor när vi hämtade hem loppan.


Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards