med-motEDS

Alla inlägg den 20 april 2016

Av med-moteds - 20 april 2016 21:15

Måla måla 


* Rensade ur gamla torra revor o blad från jordgubbsplantorna. Hittade massor med sniglar med hus där i. Vill inte ha de där, de äter ju mina gubbar:-(

* Rensade ogräs i trädgårdslandet

* Målade råspontens ena sida vit

* Målade listerna vita

* tvättade av grillens dörrar med målartvätt

* kollade på försäkring till husvagnen

* Bakade årets första rabarberpaj o där va så mycke rabarber att jag frös in en bricka med rabarberbitar oxå!

* Mannen fräste ur sista fogarna

* vattnade myrr en bit längs kanten i jordgubbsbänken

* Ungarna lekte ute hela em o kvällen- härligt även om de var lite småblåsigt o blev svalt på kvällen

* Mailade en sak till pappa o förväntade mig ett jobbigt svar men nä de blev bra svar! - skönt!


Tänk att detta ska ta över 12h för mig o göra nu. Saker som egentligen går på några timmar. men ja behöver vila så mycket in i mellan för o överhuvudtaget orka& klara ut o göra dessa saker.

Men ja e samtidigt sååååå tacksam att jag kan göra de över huvudtaget! Va gör de om hundra år att det tar så lång tid att få saker gjorda. Jag har ju hela dagarna på mig att justera mitt eget tempo!


Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards