med-motEDS

Alla inlägg den 4 april 2015

Av med-moteds - 4 april 2015 14:28

Varför sitter vissa datumar hårdare än andra?

Idag 3e april fyller en kompis från gymnasietiden år. O på hans 18års dag hade han fest, min dåvarande pojkvän gjorde slut o ja kasta av mig förlovningsringen i ryamattan. farfar fick agera taxi hem till de som då var mitt x. Stannade där tills dagen efter. I år är det 17 pr sedan o ändå minns ja de väldigt tydligt!

Va ju första riktiga pojkvännen o vi hade ett för den åldern långt förhållande. Dryga 1½år.


I år fixade ja istället i trädgården. Mannen min bytte ytterdörr o fixade där. Jag o sonen tog upp ett gäng plattor. Jag rensade ogräs o gjorde mannen sällis. 

hade en sån där obehaglig trötthet som känns i hjärttrakten o ja e matt i kroppen samtidigt som ja inte har ro att vila. Men framåt senem/kväll va ja bara tvungen o vila mig på soffan o hade fin utsikt- Såg mannen när han jobbade:-) o solen som sken utanför:-)

Försökte verkligen variera mina arbetsuppgifter o ta pauser in i mellan.



Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards