med-motEDS

Alla inlägg den 13 april 2015

Av med-moteds - 13 april 2015 09:37

- skolprojektet syftar jag till då!

Sitter med banken i luren nu, skall kolla upp om avgifter vid myntinsättningar... Ica tar 3% på summan, får se om banken kan ge ett bättre alternativ. Tänker inte köra längre sträcka med alla dessa mynt, så annars får det bli på ICA!

Lämnat av grejer till en familj som handlat o ställt upp m grejer.

Pantat floskorna från vichyvattnet.


Ska käka frukost nu o sen bege mig i blåsten till husvagnen! Donnan har glömt sin mattebok där....

Men kan nog va bra o titta till de hela också idag m tanke på hur de blåser...


Husvagnen o tältet stod pall, som tur var, men larmet gick när jag kom in i vagnen. Slut på batterierna i larmdosen. Fick fram en extra o trodde ja larmat av, tji fick jag då larmet bara tog en paus för o fortsätta försöka ge mig tinnitus efter en liten stund. Bara o leta fram skruvmejseln o skruva ner hela larmet hahha.

Jaja, de blir helgens projekt o fixa till de igen;-)


På kvällen lärde maken o ja oss att vara street smarta;-) Föreläsning på ungarnas skola om de här med allt internet användande o alla rädslor- verkliga, påhittade, uppchaussade, realistiska osv.

Mycket var "gammalt" enl mig men ja fick några tankeställare!!

Ungarna var hos farmor under tiden. När föreläsningen var slut snacka vi lite skit utanför o plötsligt fick ja så ont i magen. Maken fick köra hem mig innan han hämta kidsen för de kändes som om magen skulle braka loss så ja förberedde mig på att bo i badrummet några timmar framöver. Slapp dock de, en massa luft o lite resultat senare så var de bättre!

Börja fundera vad jag gjort annorlunda...

Ätit thekakor till frukost ett par dar, inget av mitt vanliga bröd. Vanligt kaffe på skolan på kvällen.

Stressigare nu med skolprojektet. Slarvat lite m toabesöki helgen så som min mage lätt gör när jag inte är hemma... Tja kanske något av detta som påverkat, kanske bara magen som va i olag. Lär ja aldrig få veta dock men startade upp med mitt vanliga bra igen iallafall.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards