med-motEDS

Alla inlägg den 30 april 2015

Av med-moteds - 30 april 2015 21:45

Firade vi i husvagnen. Jag såg knappt någon eld då den redan brann när vi kom till husvagnen kl18...

Kidsen sprang dit o spana en stund o sen gick familjen en tripp förbi glöderna senare efter kvällsmaten.


Tösen hade en premiärdag i skolan med nya glasen i brillorna. Hade gått bra. Hon var bara lite snurrig in i mellan sa hon;-)


Ja skulle egentligen till min bettfysiolog idag men de ringde återbud då han var sjuk. 

Hade sonen hemma då han hade rejält ont i sitt ringfinger sedan han fastnade i en klasskompis tröja dagen innan o stukade de. Fingret var blått o ja va lite småosäker på om ja skulle behöva ringa vc för en kontroll.

Min plan var redan innan att ta en shoppingrunda i en storstad efter bettfysiologen så ja o sonen tog en sväng dit. Tänkte köpa målvaktsbrallor till honom men vi fick beställa.

Köpte ny vaxduk till vårt nya utemöblemang.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards