med-motEDS

Alla inlägg den 5 april 2012

Av med-moteds - 5 april 2012 11:52

Skärtorsdag morgon o man vaknar med stel nacke o ont i huvudet. Ont över bägge ögonen, så ingen migrän:-)

Bäda barnen masserade varsen axel, visst är det lyx att ha barn som är suveränt duktiga på att massera.


Dock tar de betalt;-) 5min=5kr så nu är jag visst skyldig dem lite pengar;-) Affärsmän från början, de går nog i mammas fotspår;-) förhandlar om de mesta;-) *sötisar*


Nu när några timmar gått fick jag faktiskt ta en ipren, gud va jag tar de ofta nu för tiden, inte reflekterat över de innan, gillar egentligen inte att knapra mediciner därför jag avböjjt de behandlingar som jag tipsats om. J aja en ipren om dan ska jag kanske va nöjde med....

Fick föresten ett mail av min mamma om nån alternativ medicin _collagen. Ska nog kolla upp!


Att jag har ont i dag kanske inte är så konstigt..... igår körde vi med vårt andra hem- Husvagnen till campingen o ställde upp för några veckor. Tyvärr var marken lite ojämn o då brukar vi gärva ner ena hjulet, men se de gick inte nu eftersom då kan vi inte få ut vagnen när det är dags att åka hem:-o så vi PUTTADE med hjälp av en man till upp den på klossen, INTE smart av mig, men ja vi ville ha upp den ju o ibland gör man dumma saker, ibland lite FÖR dumma, men ja jag får vila nu några dagar så de ger nog med sig:-)

Idag har jag plockat fram saker som skall med till husvagnen för att kunan fira påsken där. Ja jag evt vore smiigare om jag hade packat ut de i vagnen redan igår, men migränen må + ti o fullbokat schema igår satte stopp för de....


Lite  "kuliga" saker som hände igår var att min nya mobil kom hem, i postlådan hittade jag provbågar, 3 st titanglasögonbågar o jag fick sommarfin frisyr o färg. Eller ja fin o fin ja vet i sjutton, känner mej lite gammal o lite "polsk hora" varning då det blev väldigt täta blekta  slingor. ja har håret på utväxt därav att de blev en "tantig" frisyr. Vi fick ju göra de bästa av de hela så att säga.....  Får se hur de blir när jag själv ska styla de, men hårfönen som jag inte brukar nyttja lär få följa me dtill campingen o så även plattisen:-O

Längtar tills de blir lite längre, typ page åtminstonde så man kan sätta upp de lite bak i nacken. Har jag tur kan jag det i sommar:-)


Ut  till varmbänken o trycka ner några fröer till perenna luktärtor -rosenvial allmänt kallade.


Nej ut o packa klart va de! om 2½h kommer mannen min hem då bör de mesta va klart så vi akn hinan få upp förtältet i em oxå innan de blir för kallt o blåsigt!


                                              GLAD PÅSK    

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards