med-motEDS

Alla inlägg den 10 april 2012

Av med-moteds - 10 april 2012 10:47

Jo då så att, det stickiga i halsen från igår ökade under natten o jag vaknade med 38* feber.

I skrivande stund fryser jag o e iskall om händerna, men ligger på 37,7* cirkus.

 

Dottern min fick stanna hemma med mig då hon i flera dagar varit hes o i morse lät hon lite täppt oxå. Vi tar en vilodag o hoppas att hon e på g igen imorgon, utan förkylning!

Jag känner lite kill i näsan nu oxå så vi får väl se vart detta slutar.

 Hoppas bara att mannen o framförallt sonen klarar sig.... Han ska ju på fotbollsläger, hans livs första läger på lördag- söndag!

Blev 3e sjukdagen på 8 dagar.... så nu blir de strax soffan igen o kanske se om man orkar trädgårdsplanera lite:-)


sitter i kö till fk bara med en  liten fråga men de e över 400 före mig o dumt nog valde jag itne att bli uppringd o nu kommer inte alternativet  upp igen:-( tur man akn trycka på högtalartelefonen. *ops* där kom jag fram o ja min fråga var snabbt avklarad, skönt!

 Ikväll ska mannen på tränarmöte inflr lägret i helgen, tror barnen o ajg får kura ihop oss i soffan o kolla tv, skulle tro de blir något "missat" inspelat 112 avsnitt oxå;-)


Nu blir det lite glass med dottern, de får man äta om man har ont i halsen!!


Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards