med-motEDS

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av med-moteds - 26 januari 2014 17:57

Ja kanske kan man se de så??


Kom iallafall fram till ja o maken när vi pratade om åren som gått: att ja vi är otroligt glada för min diagnos. 

ja hade ju knappast mått bättre utan diagnos. Snarare hade jag antagligen varit sämre då jag troligtvis inte hade tränat då de inte funkat förr. J har bara blivit sämre.

Jag hade säkert stretat emot o tvingat mig själv till saker för jag inte vetat att kroppen behöver vilan, att det inte bara är att vänja sig.

Jag hade säkert haft de tuffare på af o i vården. Had ejag ens vågat säga att jag ena stunden har ont i knäet, nästa i höften för en tredje stund ha ont i nacken. nä ja vet faktiskt inte! Man har ju blivit misstrodd förr liksom...


HUr som helst så åkte jag o tränade o vilken skillnad från sist. Försökte ta de lite lugnt iallafall för o inte chocka kroppen. 6 min cykel på nivå 5 o sen 5 min på nivå 5. stor skillnad sen sist!


Hämtade hem dottern o mös med henne.


När maken kom hem tvinga ja mig upp ur soffan o åkte på stan o köpte hockeyhjälm t sonen, present till pågen som ska ha barnkalas i helgen.

Sen hade jag lovat dottern att baka mini cupcakes, kanske inte det smartaste draget av mig... men lovat är lovat så de fick jag hålla. Tur de var enkelt!


Fikade på varsen på kvällen. Synd vi missade vanlijpulvret, vi fick ersätta med florsocker överst.

       



Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards