med-motEDS

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av med-moteds - 1 juni 2015 22:00

Att det redan är Juni månad men att ja ändå frös när jag gick ut i tshirt o vårjackan på morgonen.

Tänk oxå hur energin o måendet kan skina upp när man inte har huvudvärk/migrändimma.


Ja hade alltså en dag helt utan huvudvärk o de var helt fantastiskt!!


Lämnade kidsen i skolan o informerade lärare om att de testat mjölk så om de klaga på magont etc skulle de skickas hem.

Körde o handlade lite bröd o smått o gott.


Gick min runda i trädgården.... fann en mördare på framsidan först o skulle hämta burken m salt.... sprang då på MASSOR av kompisar/släktingar till den första vid min hörnrabatt. Fy fasen säger ja bara!! Blääää tror ja tog säkert 20 sniglar där:-( Måste hitta nåt skydd så de inte krälar sig in i rabatten.....


In o åt frukost i lugn o ro.

Mailade snubben med rullgardinsmotorerna o han ringde upp mig senare. En riktigt trevlig prick verkade han vara! 

Köpte nya rullgardiner på Jysk. Valde mellan svart eller vit/beige....

Svåra val, även kallade i-lands problem...


Kryssade i min migrändagbok så här långt på året, o ja vill lova att de var ingen rolig läsning....

23 anfall som jag fått ta relpax vid hittills i år:-( o 6 av dem i maj.... Säg att den trenden vänt nu!


Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards