med-motEDS

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av med-moteds - 7 juni 2015 20:24

De var sedan länge inbokat att testa mjölk även denna helgen. O därmed skulle vi hålla oss hemma o beta av to do list i trädgården.
Trots att ja mådde kasst på lördagen har vi ändå fått mycket gjort! Underbart!!

Hela altanen är fixad, rengjord o fått ny fogsand. "Dammen" är rengjord o pumpen likaså. Nu porlar de mysigt där! Nya grillen har fått täcke o flyttat in i sin egen kupé!

Tösen har tagit årets premiärdopp i poolen o skrubbat botten m moppen;-)

Gungställningen är reparerad o soptunnan fått nytt golv. Jag har gjutit nya blomstöd till både piooner o hörnrabatt.
Ja de va väl lite av de som bockats av.
Ja vi får nog känna oss nöjda m vad som åstadkommits här hemma! Även om man alltid velat fått mer gjort....

Än mår barnen bra m mjölktesten oxå:-) Eller är främst dotterns luftvägsbekymmer ett tecken på de hela?

Donnan har precis fått ipren då storebror råka sparka henne på överarmen istället för på bollen när de lekte... hon har ONT o blåmärket e redan ett faktum!

Nu blir de sen kvällsmat- tacos o sen snart godnatt för mig;-)

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards