med-motEDS

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av med-moteds - 12 juni 2015 22:00

.... ska bli!!
....himlen blå, vill ja nå när ja fångas ut av vinden sköna sommarlooooov!!

Ja idag var de så äntligen dags för skolavslutningen!
Upp o locka hår o styla loppan. Stryka kläder osv. O så stekte ja pannkakor till frukosten.
Med migrän givetvis, för idag skulle ja ju va själv m barnen på ett stort köpcentrum några timmar efter skolavslutningen. Sä så klart ville mr migrän va med o fira.
Ja golva honom dock m relpax innan kyrkan.
2h i kyrka o han hade knockat mig, denna rond vann jag!

Hemom o bytte skor o körde in mannen t jobb. Vidare t köpcentrum. Plötsligt slog kroppen till o ja behövde fika/vila ganska plötsligt. Så in på ett fik.
Torr chokladmuffin o stark kladdkaka fick inga höga poäng av oss. Men att vila där o då va tvunget!

Kolla i lite affärer o körde sen för o hämta upp maken. Trafikolycka på vägen så de blev stopp en stund.

Tillbaka till köpcentrum o gick i någon affär innan vi käkade.
Tog tvärstopp för mig o blev illamående. Undra on de va grädden i carbonaran eller tröttheten som slog till.
För när vi sen skulle gå i någon mer affär fick ja så ont. Främst i hö ischias.
När vi åkte hem gjorde fötter ben rygg osv ont. Andades igenom smärta o tårarna rann.
Mannen fick hämta kryckor för ja skulle gå från bilen t altanen. Bulla in mig i filtar där o njöt av en underbar kväll. Tänkte tillbaks på en underbar dag?

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards