med-motEDS

Alla inlägg den 5 september 2015

Av med-moteds - 5 september 2015 22:15

Extra ridpass för dotran min. Hon red den lille nye. Gick jättebra.

Anledningen till att hon fikc ett extra pass var att hennes ena ridkompis m familj skulle campat m oss under helgen.

Tyvärr fick vi ställa in de då de skulle bli sånt oväder o de kan man väl lugnt säga att de var/blev. Regn o blåst.


Partytält fick monteras upp i trädgården o sen kom ett gäng gamla kompisar. Blev en riktigt trevlig kväll/natt. Ja för de sista lämnade först vid 2 tiden;-) då var man trött;-)


För dum som ja e så hade ja ju inte gått o vilat något under kvällen...

O på dan var ja uppe i varv så ja kunde inte somna mina 20 min när ja försökte.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards