med-motEDS

Alla inlägg den 8 september 2015

Av med-moteds - 8 september 2015 21:00

Sömnen igår o att jag somnade innan 21.30 o sovit hela natten gjorde nog susen. För idag mår ja mycket bättre även om d ekänns som att där kanske är en förkylning på g.


Ringde samtal om de trista besked maken fick igår. Fick jättebra hjälp av en kvinna som skulle ta tag i detta/kolla upp osv.


Åkte ut o plockade 3 askar med röda hallon o en ask med blandat gula o röda hallon.

Gjorde sedan sylt av det mesta.

                

Stekte pannkisar som sen lunch till mig o mellis till barnen o hade givetvis nygjord hallonsylt till:-)


På kvällen följde ajg med mannen till tippen o gjorde oss av med lite skit. Bla sonens gamla bilstol.

Alltid lika skönt när man sorterat ut o gjort sig av med saker.


Lite temphöjd på kvällen. De kan va förkylning på g eller att ja gjort för mycket för kroppen.


Blev illamående efter maten. Har blivit det en hel massa sista 1-2 v o framförallt på kvällen. de bara sköljer över mig:-( ja ta rju redan så hög dos esomeprazol så den kan ja inte höja:-(


La mig redan innan 21 o sov nog strax därefter;-)



Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards