med-motEDS

Alla inlägg den 13 september 2015

Av med-moteds - 13 september 2015 23:00

Hade smart nog placerat meducinen o ett vattenglas vid sängen kvällen innan. vid 6snåret svalde ja en pilla o somna sen om igen ett par timmar. Tog mig upp ur sängen efter bara en liten stund vaken. Lät bli o tillåta mig att känna smärta!

Ut o målade de sista på fönsterkarmen innan regnet skulle komma.

Eller sista o sista, men de sista som ja kom åt i den positionen. Det SISTA får tas när den ligger nästan på plats igen helt enkelt:-) Tänk va lite färg kan göra skillnad!


Kom in o svetten FULLKOMLIGT RANN av mig, kände mig kymig i kroppen o tempade, jo då- smärtfeber här ja! 37,8 som steg till 38*


Käkade frukost o tog en dusch, bara att duscha va utmattande.

MEN vi hade bestämt att vi skulle åka till ett köpcenter för o införskaffa strängar till tösens gitarr o lämna hennes hoj på service samt kika på kyl&frys/kombiskåp till garaget. SÅ sagt o gjort, iväg for mannen o jag!


Kom hem med det vi skulle samt ett betsällt kombiskåp som levereras i veckan som kommer! Tjihooo


Hem kom vi o i soffan hamnade jag! Käkade lite äpplepaj o sen bara var jag, somnade en stund oxå. Man får sova när man har feber.


O framförallt när man har smärtfeber. O så lite så där kli i örat o riv i halsen. Kroppen min är smart;-)

När ja inte vilade av den grymma smärtan i lördags så slår kroppen till med feber o "förkylningstecken" o försöker knocka mig så! O idag vägra ja först men tillät mig sen att vila. De brukar va bäst så om man inte vill va kass onödigt länge!


När vi skulle lägga oss hade båda fjärrkontrollerna till våra sängar lyckats hamna så de styr enbart makens säng!! Grrr o när vi startade min app så sega den sig o hade svårt o hitta kontakt m min säng o sen hängde sig hela appen:-( Bara o acceptera o sova i den position som sängen befann sig i. Visade sig nog inte va helt optimal då ja vaknat många ggr under natten...

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards