med-motEDS

Alla inlägg den 6 september 2015

Av med-moteds - 6 september 2015 22:15

gahhah när de blivit för mycket för mig så har ja svårt o sova på natten. Drömmer, sover ytligt, vaknar massor, har ont osv.

Så när mannen klev upp 8 för o få upp grabben till fotboll vakna ja oxå.

Bestämde mig för o ligga kvar en stund o klev väl upp vid 9 tiden.


Seg o så ont i nacken/huvudet så klart. Trots jag inte tagit mer än 1liten klunk öl på hela kvällen


Frukost o så ner på fotbollen. Blev lite meningsskiljaktigheter osv, de e ju ett derby m fd spelare från laget... Men stolt e jag som hade en son som höll tyst, inte tjurade eller betedde sig illa. Måste säga att nåt hänt på den fronten. Skönt nog! förr kunde han bli sur o arg men nu verkar de ha lugnat ner sig!


Hem o vilade lite o plockade i partytältet som vi fick ner sen under em/kväll.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards