med-motEDS

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av med-moteds - 16 maj 2012 08:43

Morgonen började i lite senaste laget, vi fick skynda oss så vi kom i tid till skola o förskola.

SEn åkte jag hem o åt frukost i lugn o ro o jobbade en del. i pauserna gick jag ut i trädgården, kopplade in vattenslangarna efter vintern o körde några vattenspridare. Där jag strödde ut strollercombi + i förra veckan hade det börjat bränna lite på några ställen, e där jag har massor av klöver o jag strödde ut extra stroller;-)

Ja ja e de bara klövern som bränner så e ja bara nöjd:-d:-D


Så var det simskola för dottern på kvällen o då blev de en liten pratstund med fina vännen P som oxå sitter o väntar där.

På kvällen efter middagen hamnade jag i soffan o redan 20 i 8 kände jag att jag var så trött att jag skulle kunna somna i soffan. Bestämde mig för o ta en tidning med mig in i sängen o försöka somna tidigt! o DE GJORDE JAG!

kikade yrvaket på klockan 20:43;-) då hade jag nog redan slumrat lite hihihi

Vaknade 6:40 i morse men jag e fortfarande trött. tung i huvudet.

Hoppas mina brillor kommer idag så ögonen kan få vila lite när jag jobbar vid datorn.

Ska jobba så klart idag men även försöka ladda lite batterier. Ikväll e jag själv med barnen då mannen är på jobbparty. Ska bli mysigt o mysa med dem (om de är vänner) men jag e glad att de inte är så ofta jag e själv med dem, jag orkar helt enkelt inte o då får jag dåligt humör osv:-(

Har lovat dem att vi somnar alla i dubbelsängen;-) mannen får ta soffan eller bära in dem i rätt sängar när han kommer hem, sånt får man ta om man springer på fest hihihi


ha en nice dag!// Regniga hälsningar J

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards