med-motEDS

Alla inlägg den 3 september 2012

Av med-moteds - 3 september 2012 07:29

Somnade tidigt men vaknade snabbt av barnen o hade svårt att somna igen. Delvis beroende på nacken som strulade på högersidan upp i huvudet o ner i skuldra:-(
Blir så irriterad när jag inte kan somna. Behöver ju min sömn!!!
Sen har man vaknat flera ggr av dottern som drömt om Katla, draken i bröderna lejonhjärta. Tittade på filmen igår men sett den förr o läste den i sommar o aldrig drömt om den innan så jag tror febern hjälpte till...
Även om mannen oftast går upp så vaknade jag inatt flera av ggr. Vid halv 6 flytta hon in på madrass på golvet hos oss. I skrivande stund myser hon m pappa ii vår säng. Jag e uppe m sonen som ska till skolan igen! Trött kille som somnade lite sent igår.

Usch idag startar en ny fas i livet, Rb fas jag hoppas blir kortvarig, 50% arbetsökande. Så idag ska en massa papper fyllas i..... Blä!!?

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards