med-motEDS

Alla inlägg den 20 september 2012

Av med-moteds - 20 september 2012 20:51

Kl 20.47 la jag min trötta kropp i sängen. Nu blir de lite läsa tidning o sen förhoppningsvis sova gott till 06:30 :-) godnatt!!

Ps tog en p.n Vid halv 1 idag på 15 min sen ringde mannen o väckte mig. Lika bra de ja blir så seg om jA Sover länge mitt på Dan

Av med-moteds - 20 september 2012 13:13

tyvärr orkar jag ofta inte uppdatera när de e som jobbigast/tynhgst osv. Lite synd för jag förskönar gärna saker när jag väl uppdaterar sen... Men ja igår rasade allt i min värld kändes de som. Vill inte gå in på detaljer då bloggen kan läsas av vem som helst. Men fk e inblandade.


Tränade i tisdags gick bra, men jag får va lite försiktig eftersom jag ju faktiskt stoppar i mig vimovo nu så aknske jag döljer smärta?? Hur som helst så fick jag ont i nacken med en liten strålning ne ri skuldran på höger sida då jag gjorde armhävningarna. Sjg kollade o jag gjorde dem rätt så jag fick skippa dem då. Sen stjärtlyftet fixar inte nacken o svanskotan va grymt öm. Ska prova med en rullad tröjja eller så att ha i nacken för att inte böjja den.

bara lite nack/skulder smärta när jag lämnade o sen släppte de. Jag körde 3 min på promenadbandet som uppvärmning o cykel 3min efter passet. Men fotleden gillade nog inte riktigt det trots att jag la i inläggen i de skorna.

Jag vaknade iallafall upp igår onsdag med ont i fötterna. inte extremt men så de tog i mot att gå. Kan kanske oxå bero på 2dagar i rad med ridskorna??


Måndag kväll åkte familjen till stallet, barnens kusin har fått vattkoppor o mådde tjyvens av de så vi tog stallet:-) Nån annan hade mockat redan så de blev bara lite mys o ridning. Donnan red själv! Men han busade genom att tvärstanna om inte ja gick nära hahha som hon fick använda skänklarna!!!

Tisdags kväll va jag m dottern på ridningen ju o hon fick privatlektion;-) fick rejäl träning på att rida på stroa A volten. Fick trava m ridläraren oxå!


Onsdagen försvann osm i ett töcken:-(


Idag e de torsdag o jag mår väl inte nåt vidare, men vilar o tar de lugnt. förhoppningsvis ska jag orka packa ut lite i husvagnen så vi kan bege oss för en helgtur imorgon kväll.


Tänk att min smärta påverkas så mycket av hur jag mår inombords. igår hade jag ont i hela kroppen o liknande idag, nu har jag dock tagit vimovo till frukost.

FK

Av med-moteds - 20 september 2012 13:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards