med-motEDS

Alla inlägg den 7 september 2012

Av med-moteds - 7 september 2012 20:36

På hög nivå! Poppat popcorn, okej brännt popcorn o sen poppat popcorn;-) o film nerkurade i husvagnssoffan!


När jag skulle poppa gick de ju som de gick.... Micron här e lite skum o på väg ut kom några av mcknuttarna som har fest här förbi. Så hör jag den ena säga, de luktar brända popcorn, ja jag tyckte oxå de svara den andra;-) ops jag skyndade mig ut;-);-) hihihi


Snart dags att sova!
Man o son ska åka på fotboll halv 10 o jag kom precis på att vi glömt brödet hemma..... Blir affären innan de åker;-)

Av med-moteds - 7 september 2012 18:01

Så ont som jag har idag,. Tur man då vet att smärtan delvis är igång triggad av migrän med jag fick ta kl 6 i morse.
Jag har liksom ont i nästan hela kroppen. Molande o sprängande om vartannat.
Att sitta på möte på af drygt 1h i fm gjorde inte de bättre:-(
Stel o eländig samt trött känner jag mig. Tur de e vila ii husvagnen ikväll. Blir Ipren t kvällsmat så jag kan sova iallafall inatt!! Nu grillad korv m bröd- sen popcorn m film mys m familjen:-)

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards