med-motEDS

Alla inlägg den 17 december 2013

Av med-moteds - 17 december 2013 18:43

Vaknade vid 6 o hade fruktansvärt ont i huvudet:-( har ju legat högt för o skona magen o de fick visst nacke o huvud sota för:-(

Upp o tog en alvedon o försökte somna om. Låg o fundera på hur jag skulel lösa de m osteopaten...

Steg upp vid 7 efter lite övningar för o sträcka ut i nacke o rygg. Lång dusch m massagestråle o kaffe o ostmacka o sen begav jag mig i dis o regn till osteopaten.

Kom fram 10 min sen men de var välbehövligt m behandling.


Mannen va hemma m dottern


Ja hämtade sonen i skolan o fick höra att en va sjuk, hade enl rykte kräkt igår:-(( näää vill inte vill inte o inte nu till jul. Men ja inte mycke o göra nåt åt nu....



På em kom svärmor på fika o jag softade.


Hållt på lite med insamlingarna till ungarnas lärare. ja va ska man säga.... MÅNGA saknas denna gång....

Väntar på att den andra mamman ska ringa så får vi diskutera vad vi kan tänkas få för de pengarna...

Ja vet att vissa kanske inte har råd, men i många av dessa fall tror ja de e ren o skär glömska...

Ja det slutade i sonens klass med att en inte är med o de är ju helt ok. värre är det i dotterns klass där det ser ut som att 6st inte är med. ja ja sånt är livet;-) Vi har fått ihop en bra slant iallafall till att shopping av present


Av med-moteds - 17 december 2013 18:38

Dottern vaknade o va täppt tidigt på morgonen. När klockan ringde sa hon att hon inte orkade gå till skolan. Kädne mig väldigt kluven o fick ringa o rådgöra m maken. Hon fick bli hemma o de var rätt beslut då hon hostade o snorade när hon steg upp.

Mannen fick ta min osteopattid, eller ja vi bytte tid han o jag. Så blev jag hemma o vabbade. Blev en dag med migrän.

Jag var sååå korkad att jag spraymålade en låda ute i friskluften, emn de hjälpte visst inte för migränen smällde på:-(

Låg på sängen stort sätt hela em. Låg på en av tumlekuddarna för att jag skulle slippa den brännande känslan som jag har i magen o halsen trots 2*20mg omeprazol:-( Pga den känslan vågade jag inte heller ta ipren eller alvedon. sonen smord emed iprensalva i nacken o så ahde jag vetekudde.


mannen kom hem o vi åt, sen drog han på fotbollsmöte. Jag satt m barnen i soffan lite o sen tog jag en promenad med vetekudden i nacken;:-) Kikade inom o kollade läget m barnen o då var dotten lite ledsen, ont i huvudet o FEBER. Stackaren trodde att 37.9 var HÖG feber. Fick lugnat henne att visst e de feber, men inte hög:-) Vid 8 tog jag relpax o sa gonatt:-(



Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards