med-motEDS

Alla inlägg den 18 december 2013

Av med-moteds - 18 december 2013 12:56

Vaknade återigen med huvudvärk. Aj aj aj. Fick ta en citodon o efter 30 min kände jag pirret o oron i kroppen som jag får vid migränmed efter 30 min. efter 30 min mådde jag skit rent ut sagt. Har tagit citodon förr men då ½ o så ½ lite senare igen. Ja jag vart yr svimningskänsla pulsen rusa kändes de som o jag mådde lite illa. Men efter vatten, tryckt i mig macka o lite kaffe så ordnade de upp sig o värken släppte mer o mer.

Mannen fick skjutsa ner mig till arbetsträningen, kände mig för snurrig för att köra bil!


Fullt upp på arbetsträningen idag, märks att de snart är jul! Klappar hit o dit;-)


Efteråt gick jag bort till en pyckebutik i stan o kollade in sortimentet då vi tänkte handla julgåvorna till sonens lärare där inne.

nu väntar jag bara på att den andra mamman ringer så vi kan ringa o beställa grejjerna så har de chans att tillverka dem när de har de lite lugnare i butiken o vi slipper stå o vänta.


Om en stund kommer AT o en "säljare" från ett företag o  skall  visa o låta mig prova 2 olika arbetsstolar till köket.


Updatering:

Oj vad et blev blandade känslor när at o han från mercado varit här...

Stolen kommer säkert bli toppen för mig. MEN när jag jobbade som personlig ass hade min brukare en likadan stol.DE känns i hjärtat! ja inte för att jag inte gilla min brukare, för de gör ja:-) goare får man leta efter;-)

MEN att jag ska va så kass:-(

Så när jag sitter o pratar m maken om de så kommer tösen: MEN mamma de kommer bli BRA! Säger hon helt naturligt o hon har ju HELT rätt, jag har själv bett om hjälp! Jag borde vara glad att jag får hjälp o ändå är det med blandade känslor jag tänker på de....

ja ja ja får tänka som tösen, dekommer bli bra!


Efteråt fick jag vila o buffa upp mig med de röda tumlekuddarna i sängen:-)


Ringde o beställde julgåvor till fröknarna o räknade igenom pengarna vi fått in.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards